Mondiaen

Mondiaen is een organisatie voor opvang en onderwijs met locaties in Tilburg, Berkel-Enschot, Udenhout, Goirle, Gilze-Rijen en Dongen.

Mondiaen is geïnspireerd op het begrip mondiaal, wat heel de wereld omvattend betekent. Ook verwijst Mondiaen naar het belang van bewustzijn over onze omgeving en begrip voor andere culturen.

Bij Mondiaen staan we voor het streven om kinderen te helpen groeien tot zelfstandige en zelfbewuste individuen die zelfverzekerd kunnen navigeren in een voortdurend veranderende wereld. We leren kinderen bouwen aan zelfvertrouwen en om nu doordachte keuzes te maken voor later. Om goed voor zichzelf te zorgen. Wie ze ook zijn en wat ze ook willen worden. Ze zijn hier welkom en mogen zichzelf zijn. We zien kinderen, we horen ze en we zijn er om ze op weg te helpen bij het avontuur van hun leven.

Onze samenleving verandert continu. Bij Mondiaen bereiden we niet alleen de kinderen, maar ook onze medewerkers maximaal voor op de wereld van vandaag én morgen. We helpen hen zelfvertrouwen te creëren en doordachte keuzes te maken voor nu en later. Om goed voor zichzelf en de wereld om ons heen te zorgen. Bij Mondiaen zijn we vastberaden om talenten te ontdekken en te benutten. Om potentieel te zien. Nieuwsgierig en met een open blik, want dan zie je meer.

We bieden bij Mondiaen goede opvang en goed onderwijs en breiden dit uit. We werken verder aan de ontwikkeling van kinderen tussen 0 en 13 voor de wereld van morgen. En dat doen we samen!

www.mondiaen.nl